Rosa balettkjol från Bloch med paljetter. Barnkjol med resår i midjan. Rosa danskjol i chiffong. Balettkjol till barn med midjeresår. Rosa danskjol i chiffong. Balettkjol till barn med midjeresår.

Balettkjol Olesia - Balettrosa

279 kr
Välj storlek
Finns i lager
Tillfälligt slut i lager
.
Tillfälligt slut i lager
Produktbeskrivning:

Söt balettkjol med resår i midjan. Danskjol i klassisk balettrosa färg samt dekorerad med små prickar som skimrar i regnbådens färger. Mjukt elastiskt midjeband ger skön passform. Fin detalj med litet rynk framtill.

Hör ihop med den matchande dansdräkten Olesia som även syns på sista bilden. Dräkten hittar du här.

Vad är balettrosa?
Balettrosa är den klassiska balettfärgen! Det finns många olika nyanser av färgen rosa och just balettrosa drar sig mot nyansen av kokt lax. Tänk på att den inte alltid matchar med ljusrosa. Vill du ha rådgivning om färgval på skor/tights? Kika nedan under rekommenderade tillbehör eller kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig!

Material: Kjol i chiffong av 100% polyester. Midjeband av 90% bomull och 10% spandex.
Tvättråd: 30 grader i tvättpåse.

Storleksguide:

6-7 år
Längd på kjol: ca 23 cm
Midja: ca 55-65 cm

8-10 år
Längd på kjol: ca 25 cm
Midja: ca 60-75 cm

Artikelnummer:
bh5161-1-xxba00-ch0067

Rekommenderade tillbehör till denna produkt
Senast visade produkter
Drift & produktion: Wikinggruppen