Rosa knytkofta till barn balett dans. Kofta till uppvärmning balett. Balettrosa kofta med knyt. Midjekort uppvärmningskofta.

Kofta med knyt - Balettrosa

Välj storlek:
Finns i lager
Slut i lager - Kontakta oss för leveranstid
.
Slut i lager - Kontakta oss för leveranstid
Produktbeskrivning:

Håll armarna varma med denna fina och unika balettkofta som passar perfekt att ha under uppvärmningen på baletten eller annan dans. Givetvis en söt kofta att använda även till vardags. Långärmad kofta som knyts framtill i en knut, bra design som gör att du kan justera passformen så den sitter bra. Finns även i svart färg!

Material: 100% akryl
Tvättråd: Fintvätt 30 grader i tvättpåse.

Vad är balettrosa?
Balettrosa är den klassiska balettfärgen! Det finns många olika nyanser av färgen rosa och just balettrosa drar sig mot nyansen av kokt lax. Tänk på att den inte alltid matchar med ljusrosa nyanser. Är du osäker på huruvida den matchar med t.ex. en omlottkjol eller dansdräkt? Kontakta oss så hjälper vi dig med smakråd!

Artikelnummer:
bhCZ0989-1-xxba00-ch0067

Rekommenderade tillbehör till denna produkt
Senast visade produkter
Drift & produktion: Wikinggruppen